Najveći trend u 2022.godini
1. Tik Tok
Ako smo početkom 2021. godine bili nesigurni oko budućnosti Tik Toka, sada dobro poznatom 9:16 formatu sledi procvat. Tik Tok će nastaviti da okupira pažnju generacije Z. Gotovo svi trendovi nastajaće upravo na Tik Toku, a zatim će se pojaviti na drugim društvenim mrežama. U pitanju nije bilo kakav video: najveću popularnost imaće kratak sadržaj koji zabavlja, a potom i edukuje. Hešteg #TikTokMadeMeBuy ostaće relaventan, pokazajući potencijal ove platforme da u utiče na kupovne izbore.
2. Zajednice
Umesto besmislene trke za pratiocima, brendovi će uvideti i to da se veliki potencijal krije u stvaranju zajednica. Ulaganje u Fejsbuk grupu ili Viber zajednicu uvek je bilo privlačno, ali u trci su i moćnije platforme koje ne treba zapostavljati. Diskord je već mesto okupljanja u svetu gejminga i novih tehnologija kao što je NFT. Nećemo zaboraviti i Redit, koji su u Srbiji zapravo koristi, a prvi brendovi koji uvide ovaj potencijal mogli bi da dobiju odlične rezultate.
3.Muzika
U 2022. godini mnogo poznatih muzičkih stvaratelja dobilo je Gremi a takođe su začarali gledaoce.Namber 1 je Olivija Rodrigo, koja je sa samo 17 godina postala najpopularnija muzička zvezda na svetu. Ove godine je dobila tri Gremi nagrade u kategoriji: Najbolji novi umetnik, Najbolji solo pop izvođenje i Najbolji pop album. Proglašena je za ženu godine časopisa Billboard.
4.Moda
Do sada ste shvatili da pored zelene i roze sezone predvodi i jarkonarandžasta, te je neophodno da u svoj ormar uvrstite neki od komada u ovoj boji. Narandžaste Mango naočare daće lični pečat monohromatskom autfitu i učiniti da budete glavna tinejdžerka u gradu.
Đak reporter: Petra Lombauer 6/1, Anđela Simišić 6/1
OŠ ,,Đura Jakšić“ Ćuprija Nastavnica: Marija Mijajlović Jovanović